Just Born

Een wondertje op komst? Vind je in al die catalogussen niet wat je zoekt? Dan ben je hier aan het goede adres! Onze focus ligt op het persoonlijke karakter van de kaartjes. Jullie wondertje is immers uniek, en dat moet gevierd worden. En hoe beter dan met een origineel kaartje, dat volledig jullie weerspiegelt en dat je nergens anders zal terugvinden



Benieuwd naar de prijzen? Vertel ons wat jullie idee is en wij maken een ruwe, vrijblijvende offerte op. Sowieso krijgen jullie na brainstorm-meeting steeds een vrijblijvend, gedetailleerd overzicht, zodat jullie niet voor verrassingen komen te staan. Valt het boven het budget, gaan we samen op zoek naar de beste oplossing binnen budget Hoe dan ook, alles is mogelijk en bespreekbaar!




STAP 1: VERKENNING (0 tot 20 weken)
De meeste klanten hebben min of meer een idee van wat ze willen, bv een bepaald onderwerp of rond een bepaald thema of... Op basis van deze eerste input zoek ik bestaande voorbeelden op (dus niet eigen creaties, maar beeldmateriaal ter inspiratie). Dus als je ondertussen iets ziet voorbijgaan dat je leuk vindt, hou het dan zeker opzij.

STAP 2: BRAINSTORM (tussen 20 en 25 weken)
Daarna spreken we af voor een eerste brainstormmeeting. Hier bespreken we a.d.h.v. het beeldmateriaal wat we precies kunnen/gaan doen, wat jullie mooi vinden en uiteraard ook wat niet. Door jouw/jullie reacties leer ik jullie 'stijl' beter kennen en kunnen we samen een ontwerp komen waar jullie jezelf helemaal in terug vinden. Uiteindelijk is mijn doel écht jullie droomkaartje te ontwerpen, dus ik vind het niet meer dan logisch jullie bij dit proces erg nauw te betrekken, toch?

STAP 3: RUW (tussen 25 en 30 weken)
Na deze meeting start ik met het ruwe ontwerp van het kaartje. Dit stuur ik door via mail. Tot dit punt blijft alles vrijblijvend. Ik sta erop dat elk van mijn klanten het gevoel krijgt van " Ja, DIT wordt ONS kaartje".

STAP 4: REALISATIE (tussen 30 en 35 weken)
Keuren jullie het ruwe ontwerp goed, dan ga ik (na een bijhorend vreugdedansje) verder aan het werk. Hier vraag ik een voorschot van 40% van het totaalbedrag. Dan werk ik verder aan het kaartje, alsook aan het eventueel andere drukwerk dat jullie graag hadden voorzien (naamlabeltjes, doopsuikerdoosjes, babyborrelkaartjes enz.). Wanneer alles klaar staat voor druk, factureer ik de overige 60%, zodat jullie volledig kunnen genieten van jullie kleine spruit!

STAP 5 & 6: AFWERKING & LEVERING (tussen 35 en 40 weken)
Nog een voordeel, ik ben flexibel en werk op maat. Niet alleen qua ontwerp, maar ook qua service. Ik werk samen met een geweldige drukker, die het drukwerk garandeert binnen de 48u (uitgezonderd weekends en feestdagen), wat uiteraard handig is bij een geboorte! Verder kan je het ontwerp beperken tot het geboortekaartje zelf, maar we kunnen de lijn doortrekken naar andere zaken zoals bv. de naamlabels aan de suikerbonen, de babyborrelkaartjes, bedankingskaartjes, stickers, doopsuikerdoosjes, verzending, enz. Eigenlijk de enige limiet die we hebben is onze eigen fantasie!

Contacteer ons
WE DO

Stappen jullie samen in het huwelijksbootje? Vind je in al die catalogussen niet wat je zoekt? Dan ben je hier aan het goede adres! Onze focus ligt op het persoonlijke karakter van de kaartjes. Jullie onvergetelijke dag is immers uniek en dat moet gevierd worden. En hoe beter dan een origineel kaartje, dat jullie volledig weerspiegelt en dat je nergens anders zal terugvinden.
Binnen de ‘We Do’ pakketten hebben we 2 takken, namelijk:



GRAFISCH
Zoek je een kaartje waar je bv. werkt met een letterlogo van jullie namen? Of eenvoudige silhouetten? Of misschien 2 duimafdrukken die een hartje vormen? Dan is dit pakket voor jullie!




ILLUSTRATIEF
Zoek je een kaartje met een prachtig portret van jullie beiden? Of eerder een illustratie van die onvergetelijke reis die jullie samen hebben gemaakt? Hebben jullie al kids rondlopen en mogen die mee afgebeeld worden? Dan is dit pakket voor jullie!




Benieuwd naar de prijzen? Vertel ons wat jullie idee is en wij maken een ruwe, vrijblijvende offerte . Sowieso krijgen jullie na de brainstormmeeting steeds een vrijblijvend, gedetailleerd overzicht, zodat jullie niet voor verrassingen komen te staan. Valt het boven het budget, gaan we samen op zoek naar de beste oplossing binnen budget. Hoe dan ook, alles is mogelijk en bespreekbaar!




STAP 1: VERKENNING (voor 1 jaar voor de trouwdag)
De meeste klanten hebben min of meer een idee van wat ze willen, bv. een bepaald onderwerp of rond een bepaald thema of... Op basis van deze eerste input zoek ik bestaande voorbeelden (dus niet eigen creaties, maar beeldmateriaal ter inspiratie). Dus als je ondertussen iets ziet voorbijgaan dat je leuk vindt, hou het dan zeker opzij.

STAP 2: BRAINSTORM (tussen de 1 jaar en 6 maanden voor de trouwdag)
Daarna spreken we af voor een eerste brainstormmeeting. Hier bespreken we a.d.h.v. het beeldmateriaal wat we precies kunnen/gaan doen, wat jullie mooi vinden en uiteraard ook wat niet. Door jouw/jullie reacties leer ik jullie 'stijl' beter kennen en kunnen we samen tot een ontwerp komen waar jullie jezelf helemaal in terugvinden. Uiteindelijk is mijn doel écht jullie droomkaartje te ontwerpen, dus ik vind het niet meer dan logisch jullie bij dit proces erg nauw te betrekken, toch?
Opgelet! Bij de ‘M’ en ‘L’ pakketten is de timing ietsje anders, namelijk:
Fase 1: ‘Save the date’ (tussen de 1 jaar en de 9 maanden voor de trouwdag)
Fase 2: Huwelijksuitnodiging (tussen de 1 jaar en de 6 maanden voor de trouwdag)
Fase 3: Afwerkingsfase (tussen de 2 en 1 maand voor de trouwdag (extra meeting))

STAP 3: RUW (tussen de 6 en 5 maanden voor de trouwdag)
Na deze meeting start ik met het ruwe ontwerp van jullie kaartje. Dit stuur ik door via mail. Tot dit punt is alles vrijblijvend. Ik sta erop dat elk van mijn klanten het gevoel krijgt van “Ja, DIT wordt ONS kaartje”. Opgelet! Bij de ‘M’ en ‘L’ pakketten is de timing ietsje anders, namelijk:
Fase 1: ‘Save the date’ (tussen de 11 en de 10 maanden voor de trouwdag)
Fase 2: Huwelijksuitnodiging (tussen de 6 en de 5 maanden voor de trouwdag)
Fase 3: Afwerkingsfase (tussen de 2 en 1 maand voor de trouwdag)

STAP 4: REALISATIE (tussen de 5 en 4 maanden voor de trouwdag)
Keuren jullie het ruwe ontwerp goed, dan ga ik (na een bijhorend vreugdedansje) verder aan het werk. Hier vraag ik een voorschot van 40% van het totaalbedrag. Dan werk ik verder aan het kaartje, alsook aan eventueel ander drukwerk dat jullie graag hadden voorzien (adresstickers, enveloppen, postzegels, menukaarten, naamkaarten, enz.). Opgelet! Bij de ‘M’ en ‘L’ pakketten is de timing ietsje anders, namelijk:
Fase 1: ‘Save the date’ (tussen de 11 en de 10 maanden voor de trouwdag)
Fase 2: Huwelijksuitnodiging (tussen de 5 en de 4 maanden voor de trouwdag)
Fase 3: Afwerkingsfase (tussen de 1 maand en 15 dagen voor de trouwdag)

STAP 5 & 6: AFWERKING & LEVERING (tussen de 4 en 3 maanden voor de trouwdag)
Wanneer jullie het ontwerp goedkeuren, gaat alles naar de drukker. Ongeveer een 5-tal werkdagen later is alles klaar voor verzending. Afhankelijk van de service die jullie kiezen, kunnen jullie alles komen ophalen of doen wij dit voor jou!
Opgelet! Bij de ‘M’ en ‘L’ pakketten is de timing ietsje anders, namelijk:
Fase 1: ‘Save the date’ (rond de 9 maanden voor de trouwdag)
Fase 2: Huwelijksuitnodiging (tussen de 4 en de 3 maanden voor de trouwdag)
Fase 3: Afwerkingsfase (rond 15 dagen voor de trouwdag)

ANDERE TIMING IN GEDACHTEN?
Kan ook! Wij zijn flexibel, zolang onze productielijn het toelaat. Tijdens de brainstormmeeting bespreken we welke timing we kunnen uitwerken voor jullie pakket.

Contacteer ons
Party

Een verjaardag? Een jubileum? Of ga je met pensioen? Dan vieren wij dat met jou mee! Onze focus ligt op het persoonlijke karakter van de kaartjes. Jouw onvergetelijke dag is immers uniek en dat moet gevierd worden. En hoe beter dan een origineel kaartje, dat volledig jou weerspiegelt en dat je nergens anders zal terugvinden.


Benieuwd naar de prijzen? Vertel ons wat jouw idee is en wij maken een ruwe, vrijblijvende offerte . Sowieso krijg je na de brainstormmeeting een vrijblijvend, gedetailleerd overzicht, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Valt het boven het budget, gaan we samen op zoek naar de beste oplossing binnen budget. Hoe dan ook, alles is mogelijk en bespreekbaar!




STAP 1: VERKENNING (voor 6 maanden voor het feest)
De meeste klanten hebben min of meer een idee van wat ze willen, bv. een bepaald onderwerp of rond een bepaald thema of... Op basis van deze eerste input zoek ik bestaande voorbeelden (dus niet eigen creaties, maar beeldmateriaal ter inspiratie). Dus als je ondertussen iets ziet voorbijgaan dat je leuk vindt, hou het dan zeker opzij

STAP 2: BRAINSTORM (tussen de 6 maanden en 5 maanden voor het feest)
Daarna spreken we af voor een eerste brainstorm-meeting. Hier bespreken we a.d.h.v. het beeldmateriaal wat we precies kunnen/gaan doen, wat jullie mooi vinden en uiteraard ookwat niet. Door jouw/jullie reacties leer ik jullie stijl beter kennen en kunnen we samen tot een ontwerp komen waar jullie jezelf helemaal in terug vinden. Uiteindelijk is mijn doel écht jullie droomkaartje te ontwerpen, dus ik vind het niet meer dan logisch jullie bij dit proces erg nauw te betrekken, toch?
Opgelet! Bij de ‘M’ en ‘L’ pakketten is de timing ietsje anders, namelijk:
Fase 1: Uitnodiging (tussen de 6 maanden en de 5 maanden voor het feest)
Fase 2: Afwerkingsfase (tussen de 2 en 1 maand voor het feest)

STAP 3: RUW (tussen de 5 en 4 maanden voor het feest)
Na deze meeting start ik met het ruwe ontwerp jullie kaartje. Dit stuur ik door via mail. Tot dit punt blijft alles vrijblijvend. Ik sta erop dat elk van mijn klantjes het gevoel moeten hebben van ' Ja, DIT wordt ONS kaartje'. Opgelet! Bij de ‘M’ en ‘L’ pakketten is de timing ietsje anders, namelijk:
Fase 1: Uitnodiging (tussen de 6 en de 5 maanden voor het feest)
Fase 2: Afwerkingsfase (tussen de 2 en 1 maand voor het feest)

STAP 4: REALISATIE (tussen de 4 en 3 maanden voor het feest)
Keuren jullie het ruwe ontwerp goed, dan ga ik (na een bijhorend vreugdedansje) verder aan het werk. Hier vraag ik een voorschot van 40% van het totaalbedrag. Dan werk ik verder aan het kaartje, alsook aan eventueel ander drukwerk dat jullie graag hadden voorzien (adresstickers, enveloppen, postzegels, menukaarten, naamkaarten, enz.).
Opgelet! Bij de ‘M’ en ‘L’ pakketten is de timing ietsje anders, namelijk:
Fase 1: Uitnodiging (tussen de 5 en de 4 maanden voor het feest)
Fase 2: Afwerkingsfase (tussen de 1 maand en 15 dagen voor het feest)

STAP 5 & 6: AFWERKING & LEVERING (3 maanden voor het feest)
Wanneer jullie het ontwerp goedkeuren, gaat alles naar de drukker. Ongeveer een 5-tal werkdagen later is alles klaar voor verzending. Afhankelijk van de service die jullie kiezen, kunnen jullie alles komen ophalen of doen wij dit voor jou!
Opgelet! Bij de ‘M’ en ‘L’ pakketten is de timing ietsje anders, namelijk:
Fase 1: Huwelijksuitnodiging (3 maanden voor het feest)
Fase 2: Afwerkingsfase (rond 15 dagen voor het feest)

ANDERE TIMING IN GEDACHTEN?
Kan ook! Wij zijn flexibel, zolang onze productielijn het toelaat. Tijdens de brainstormmeeting bespreken we welke timing we kunnen uitwerken voor jullie pakket.

Contacteer ons
KERSTKAARTEN

Onze focus ligt op het persoonlijke karakter van de kaartjes én dat is bij kerstkaartjes minstens evenzo. Een nieuw jaar moet gevierd worden en hoe beter dan met een origineel kaartje, dat jullie volledig weerspiegelt en dat je nergens anders zal terugvinden.

PRIJS

De prijs is erg afhankelijk van elk ontwerp en berekenen we op basis van hoeveel werkuren we denken dat erin zullen kruipen. Zo zal een geschetst portret van jullie poes minder werkuren in beslag nemen dan een heel ingekleurd familieportret van 5 personen. Vertel ons wat jouw idee is en wij maken een ruwe, vrijblijvende offerte . Sowieso krijg je na de brainstorm-meeting steeds een vrijblijvend, gedetailleerd overzicht, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Valt het boven het budget, gaan we samen op zoek naar dé beste oplossing binnen budget. Hoe dan ook, alles is mogelijk en bespreekbaar!

RESERVATIE IS EEN MUST!

De oplage van kerstkaartjes is altijd gelimiteerd. Eens die vol zit, zal je helaas een jaartje moeten wachten. Dus had je graag een kerstkaartje door ons gemaakt, reserveer vandaag nog (link naar contactonderdeel). Wij bevestigen jullie aanvraag en contacteren jullie dan weer in augustus om af te spreken voor het brainstormmoment.




STAP 1: VERKENNING (van jan t.e.m.augustus )
De meeste klanten hebben min of meer een idee van wat ze willen, bv. een bepaald onderwerp of rond een bepaald thema of... Op basis van deze eerste input zoek ik bestaande voorbeelden (dus niet eigen creaties, maar beeldmateriaal ter inspiratie). Dus als je ondertussen iets ziet voorbijgaan dat je leuk vindt, hou het dan zeker opzij

STAP 2: BRAINSTORM (september)
Daarna spreken we af voor een online brainstormmeeting. Hier bespreken we a.d.h.v. het beeldmateriaal wat we precies kunnen/gaan doen, wat jullie mooi vinden en uiteraard ook wat niet. Door jouw/jullie reacties leer ik jullie stijl beter kennen en kunnen we samen tot een ontwerp komen waar jullie jezelf helemaal in terugvinden. Uiteindelijk is mijn doel écht jullie droomkaartje te ontwerpen, dus ik vind het niet meer dan logisch jullie bij dit proces erg nauw te betrekken, toch?

STAP 3: RUW (tussen september en oktober)
Na deze meeting start ik met het ruwe ontwerp jullie kaartje. Dit stuur ik door via mail. Tot dit punt is alles vrijblijvend. Ik sta erop dat elk van mijn klantjes het gevoel moeten hebben van ' Ja, DIT wordt ONS kaartje', i.p.v. 'Mja, we hebben al een voorschot betaald dus ja...', Als je begrijpt wat ik bedoel

STAP 4: REALISATIE (tussen november en december)
Keuren jullie het ruwe ontwerp goed, dan ga ik (na een bijhorend vreugdedansje) verder aan't werk. Hier vraag ik een voorschot van 40% van het totaalbedrag. Na ontvangst, werk ik verder aan het kaartje, alsook eventueel ander drukwerk die jullie graag hadden voorzien (adresstickers, enveloppen, postzegels, cadeautjes, enz.).

STAP 5 & 6: FASE 1: AFWERKING & LEVERING (15 december)
Wanneer jullie het ontwerp goedkeuren, gaat alles naar de drukker. Ongeveer een 5-tal werkdagen later is alles klaar voor verzendening. Afhankelijk van de service die jullie kiezen, kunnen jullie alles komen ophalen of doen wij dit voor jou!

Contacteer ons
PORTRETTEN

'gecartoniseerd'


Hier neem ik de typische kenmerken van iemands gezicht over (bv. de vorm van het gelaat, het kapsel, ...), maar ga andere dingen (bv. ogen, expressie,…) wat uitvergroten om meer daar die cartoon-stijl te gaan. De persoonlijkheid van de persoon zetten we dan extra in de kijker door de houding en de mimiek aan te passen. Let op: het kan hierdoor wel even wennen als je jezelf de eerste keer ‘gecartooniseerd’ ziet 😉

Een ‘gecartooniseerd’ portret kan in verschillende stijlen, namelijk:



Benieuwd naar de prijzen? Vertel ons wat jullie idee is en wij maken een ruwe, vrijblijvende offerte . Sowieso krijgen jullie na de brainstormmeeting een vrijblijvend, gedetailleerd overzicht, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Valt het boven het budget, gaan we samen op zoek naar dé beste oplossing binnen budget. Hoe dan ook, alles is mogelijk en bespreekbaar!




STAP 1: VERKENNING (vooraf)
De meeste klanten hebben min of meer een idee van wat ze willen, bv. een bepaald onderwerp of rond een bepaald thema of... Op basis van deze eerste input zoek ik bestaande voorbeelden (dus niet eigen creaties, maar beeldmateriaal ter inspiratie). Dus als je ondertussen iets ziet voorbijgaan dat je leuk vindt, hou het dan zeker bij.

STAP 2: BRAINSTORM (rond de 3 maanden voor de leverdatum)
Daarna spreken we af voor een eerste online brainstormmeeting. Hier bespreken we a.d.h.v. het beeldmateriaal wat we precies kunnen/gaan doen, wat jullie mooi vinden en ook uiteraard wat niet. Door jouw/jullie reacties leer ik jullie stijl beter kennen en kunnen we samen to een ontwerp komen waar jullie jezelf helemaal in terugvinden. Uiteindelijk is mijn doel écht jullie droomkaartje te ontwerpen, dus ik vind het niet meer dan logisch jullie bij dit proces erg nauw te betrekken, toch?

STAP 3: RUW (tussen de 3 en de 2 maanden)
Na deze meeting start ik met het ruwe ontwerp van jullie portret. Dit stuur ik door via mail. Tot dit punt is alles vrijblijvend. Ik sta erop dat elk van mijn klantjes het gevoel moeten hebben van "Ja, DIT zijn WIJ".

STAP 4: REALISATIE (tussen 2 en 1 maand)
Keuren jullie het ruwe ontwerp goed, dan ga ik (na een bijhorend vreugdedansje) verder aan het werk. Hier vraag ik een voorschot van 40% van het totaalbedrag. Dan werk ik verder aan het portret. Wanneer alles klaar staat voor druk, factureer ik de overige 60% alsook de kost van de realisatie (bv. canvas, boekentas, forexplaat,…)

STAP 5 & 6: AFWERKING & LEVERING (op afgesproken leverdatum)
Wanneer alles klaar is, geef ik jullie een seintje voor de ophaling.

Contacteer ons




realistisch
Hiervoor is het essentieel dat ik kan vertrekken van een goeie kwaliteitsvolle foto. Een selfie van 150 kb laat helaas niet genoeg details zien om mee te starten en bij een portret is het essentieel dat elk lijntje goed zit, anders ziet de geportretteerde er meteen 'anders' uit en dat is natuurlijk niet de bedoeling 😉

Indien je een goede foto hebt, mag je die zeker doorsturen! Merken we dat deze helaas niet kwaliteitsvol genoeg is, kunnen we bv. eens afspreken, zodat ik een mooie foto kan nemen om mee te starten 😉

Een realistisch portret kan in 2 stijlen, namelijk:





Benieuwd naar de prijzen? Vertel ons wat jullie idee is en wij maken een ruwe, vrijblijvende offerte . Sowieso krijgen jullie na de brainstormmeeting een vrijblijvend, gedetailleerd overzicht, zodat jullie niet voor verrassingen komen te staan. Valt het boven het budget, gaan we samen op zoek naar dé beste oplossing binnen budget. Hoe dan ook, alles is mogelijk en bespreekbaar!




STAP 1: VERKENNING (vooraf)
De meeste klanten hebben min of meer een idee van wat ze willen, bv. een bepaald onderwerp of rond een bepaald thema of... Op basis van deze eerste input zoek ik bestaande voorbeelden (dus niet eigen creaties, maar beeldmateriaal ter inspiratie). Dus als je ondertussen iets ziet voorbijgaan dat je leuk vindt, hou het dan zeker bij.

STAP 2: BRAINSTORM (rond de 3 maanden voor de leverdatum)
Daarna spreken we af voor een eerste online brainstormmeeting. Hier bespreken we a.d.h.v. het beeldmateriaal wat we precies kunnen/gaan doen, wat jullie mooi vinden en ook uiteraard wat niet. Door jouw/jullie reacties leer ik jullie stijl beter kennen en kunnen we samen to een ontwerp komen waar jullie jezelf helemaal in terugvinden. Uiteindelijk is mijn doel écht jullie droomkaartje te ontwerpen, dus ik vind het niet meer dan logisch jullie bij dit proces erg nauw te betrekken, toch?

STAP 3: RUW (tussen de 3 en de 2 maanden)
Na deze meeting start ik met het ruwe ontwerp van jullie portret. Dit stuur ik door via mail. Tot dit punt is alles vrijblijvend. Ik sta erop dat elk van mijn klantjes het gevoel moeten hebben van "Ja, DIT zijn WIJ".

STAP 4: REALISATIE (tussen 2 en 1 maand)
Keuren jullie het ruwe ontwerp goed, dan ga ik (na een bijhorend vreugdedansje) verder aan het werk. Hier vraag ik een voorschot van 40% van het totaalbedrag. Dan werk ik verder aan het portret. Wanneer alles klaar staat voor druk, factureer ik de overige 60% alsook de kost van de realisatie (bv. canvas, boekentas, forexplaat,…)

STAP 5 & 6: AFWERKING & LEVERING (op afgesproken leverdatum)
Wanneer alles klaar is, geef ik jullie een seintje voor de ophaling.

Contacteer ons
ILLUSTRATIES

Heb je een geweldig idee, maar vind je niet de juiste illustraties ervoor? Let’s team up and make this happen!

PRIJS

De prijs is erg afhankelijk van elk ontwerp en berekenen we op basis van hoeveel werkuren we denken dat erin zullen kruipen. Zo zal een geschetste tekening minder werkuren in beslag nemen dan een heel ‘character sheet’ van 5 personen. Vertel ons wat jouw idee is en wij maken een ruwe, vrijblijvende offerte . Sowieso krijg je na de brainstormmeeting steeds een vrijblijvend, gedetailleerd overzicht, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Valt het boven het budget, gaan we samen op zoek naar dé beste oplossing binnen budget. Hoe dan ook, alles is mogelijk en bespreekbaar!

OPGELET! RESERVATIE IS EEN MUST!
Een exacte timing wordt tijdens het brainstormmoment afgesproken. Deze hangt namelijk erg af van de grootte van de opdracht en onze reeds ingeplande productielijn. Wil je graag samenwerken voor jullie realisatie, contacteer ons zo snel mogelijk, zodat we het meteen kunnen inplannen! Maar welke planning we ook hebben, we werken steeds volgende deze 6 stappen:




STAP 1: VERKENNING (vooraf)
De meeste klanten hebben min of meer een idee van wat ze willen, bv. een bepaald onderwerp of rond een bepaald thema of... Op basis van deze eerste input zoek ik bestaande voorbeelden (dus niet eigen creaties, maar beeldmateriaal ter inspiratie). Dus als je ondertussen iets ziet voorbijgaan dat je leuk vindt, hou het dan zeker bij.

STAP 2: BRAINSTORM (rond de 3 maanden voor de leverdatum)
Daarna spreken we af voor een eerste online brainstormmeeting. Hier bespreken we a.d.h.v. het beeldmateriaal wat we precies kunnen/gaan doen, wat jullie mooi vinden en ook uiteraard wat niet. Door jouw/jullie reacties leer ik jullie stijl beter kennen en kunnen we samen to een ontwerp komen waar jullie jezelf helemaal in terugvinden. Uiteindelijk is mijn doel écht jullie droomkaartje te ontwerpen, dus ik vind het niet meer dan logisch jullie bij dit proces erg nauw te betrekken, toch?

STAP 3: RUW (tussen de 3 en de 2 maanden)
Na deze meeting start ik met het ruwe ontwerp van jullie portret. Dit stuur ik door via mail. Tot dit punt is alles vrijblijvend. Ik sta erop dat elk van mijn klantjes het gevoel moeten hebben van "Ja, DIT zijn WIJ".

STAP 4: REALISATIE (tussen 2 en 1 maand)
Keuren jullie het ruwe ontwerp goed, dan ga ik (na een bijhorend vreugdedansje) verder aan het werk. Hier vraag ik een voorschot van 40% van het totaalbedrag. Dan werk ik verder aan het portret. Wanneer alles klaar staat voor druk, factureer ik de overige 60% alsook de kost van de realisatie (bv. canvas, boekentas, forexplaat,…)

STAP 5 & 6: AFWERKING & LEVERING (op afgesproken leverdatum)
Wanneer alles klaar is, geef ik jullie een seintje voor de ophaling.

Contacteer ons
B2B

Visual Harvesting

Ken je die quote: ‘"A picture says more than a thousand words."?

Dat is de reden dat ik mezelf niet zie als ‘artiest’, maar als een tolk van woorden naar beelden. Ik hou ervan om jouw verhaal te horen en er een illustratie van te creëren die weerspiegelt wie jij bent. En voor B2B vertaalt dat zich ook in ‘Visual Harvesting’.

De ideeën die zijn vastgelegd in de afbeeldingen die ik produceer, geven de deelnemers een andere toegang (zoals visueel brein, emotionele verbinding en visceraal geheugen) tot wat ze hebben ontdekt, geproduceerd en geleerd. Het dient als een permanente herinnering aan het evenement en versterkt de gedeelde ervaring als team. Bovendien is het een speelse manier om de ervaring te presenteren en vat de dag samen als een cruciale doelstelling van het teamevenement.

Geïnteresseerd? Neem gerust contact (links naar contact) met me op!

FINANCIEEL
De prijs is afhankelijk van wat de ‘Visual Harvesting’ inhoudt. Vertel ons wat jullie van plan zijn en wij maken voor u een vrijblijvende offerte op maat. Pas na goedkeuring van de offerte, boeken we jullie in.

Financieel vraag ik 40% voorschot, 1 maand voor de afgesproken datum van de ‘Visual Harvesting’. Na de ‘Visual Harvesting’ zelf, factureer ik de overige 60%

OPGELET! RESERVATIE IS EEN MUST!
Hoewel ik alles ter plekke teken, is een goede voorbereiding een must. Daarom vragen we om minstens 3 maanden op voorhand te reserveren.



STAP 1: DATUM AFSPREKEN (vooraf)
Contacteer ons met de data van jullie event waar jullie graag een ‘Visual Harvesting’ voor hadden.

STAP 2: KENNISMAKING EN VERDIEPING
Daarna spreken we af voor een eerste brainstorm-meeting. Hier bespreken we wat we precies kunnen/gaan doen en wat jullie verwachten. Op basis van onze ervaring, zullen wij ook suggesties maken om die dag optimaal gebruik te kunnen maken van de ‘Visual Harvesting’ door interactie met de illustratie (waar mogelijk).

STAP 3: REALISATIE
Wij verplaatsen ons naar de locatie van het event en voorzien zelf al het nodige materiaal om de ‘Visual Harvesting’ te realiseren.

STAP 4: AFRONDING
Alle afbeeldingen die ik tijdens de dag van de ‘Visual Harvesting’ heb gemaakt, krijgt u doorgestuurd via email, zodat u deze makkelijk kan forwarden naar alle participanten.

Contacteer ons

Contact

Heb je nog vragen? Wil je een vrijblijvende offerte? Just contact me !

Contacteer me

Latest

Check out my latest posts, and don't hesitate to follow !